Hoe krijg ik een (extra) account op de website?
Voor elk gezin is er standaard één account aangemaakt. Wenst u aparte accounts voor de verschillende gezinsleden vanaf 12 jaar, dan is dat mogelijk door een e-mail te zenden aan de scriba die dit voor u zal regelen.
Hoe verander ik mijn e-mailadres van mijn account?
Aan uw account is gekoppeld de gebruikersnaam, het e-mailadres en het wachtwoord. De gebruikersnaam is uniek en kan niet worden gewijzigd. Het e-mailadres kunt u niet op de site wijzigen. Als u het e-mailadres wilt wijzigen stuurt u een e-mail met dit verzoek naar de scriba die dit voor u zal regelen.
Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen van mijn account?
Op de site kunt u het wachtwoord wijzigen. Eerst logt u in met uw bestaande account. Daarna ziet u rechtsonder op het scherm onder “Login voor leden” de optie <Bewerk Account>, waar u een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Bij vertrekkende gemeenteleden wordt het account door de scriba verwijderd. U hoeft daar zelf niets voor te doen.
Hoe kan ik mij aanmelden of afmelden voor de wekelijkse nieuwsbrief?
U kunt zich aan- of afmelden door een e-mail te zenden naar de scriba.